FRI FRAGT PÅ KØB OVER 450,- (GÆLDER IKKE MØBLER)
HURTIG LEVERING 2-3 HVERDAGE
PERSONLIG BETJENING
14 DAGES FORTRYDELSESRET

Levering og afhentning

Handelsbetingelser:

Købsdatoen er den dato, du får din vare i fysisk besiddelse, hvilket betragtes som den leverings- eller afhentningsdato, der fremgår af din senest opdaterede ordrebekræftelse. Hvis du afhenter din vare senere end den dato, der er angivet på ordrebekræftelsen, er det naturligvis først den dato, hvor du afhenter din vare, der gælder som købsdato. Købsproces I forbindelse med dit køb vælger du, hvordan du ønsker at få din vare leveret. Det kan være til afhentning eller levering med caqo´s transportør eller pakkepost. Du kan godt have flere leveringsformer på samme ordre.

Afhentning:

Du kan til enhver tid vælge at hente din vare hos caqo. Afhentningsadressen og -tidspunkt (dato) aftales ved købet og står på ordrebekræftelsen, som bliver sendt til dig på mail. Du modtager en bekræftelse på SMS/mail, når din vare er klar til afhentning hos caqo, så du er helt sikker på ikke at gå forgæves. Hvis afhentningstidspunktet er mere end 14 dage efter købstidspunktet, vil du en uge inden afhentning modtage en statusmail fra os.

Levering med transportør:

Du kan vælge at få din vare leveret direkte til din bolig med vores transportør. Leveringsadressen og -tidspunkt (dato og 5-8 timers interval) aftales ved købet og fremgår af ordrebekræftelsen, som du får tilsendt på mail. Dagen før levering får du en SMS/mail med et 3 timers interval, og du bliver desuden ringet op af vores chauffører ca. ½ time før, din vare ankommer til leveringsadressen. Hvis leveringstidspunktet er mere end 14 dage efter købstidspunktet, vil du en uge inden levering modtage en statusmail fra os. Ved levering med transportør leveres dine varer som udgangspunkt ved din kantsten i løbet af dagen.

Levering med pakkepost:

Hvis du køber boligtilbehør (galleri, lamper, brugskunst og tekstiler) online, kan du vælge at få din vare leveret med pakkepost. Ved angivelse af leveringsadressen får du oplyst et leveringstidspunkt. Ordrebekræftelse med den aftalte leveringsadresse og -tidspunkt bliver sendt til dig på mail. Bemærk at større varer, som møbler, ikke kan leveres med pakkepost.

Betaling:

Betaling ved køb hos caqo Et gavekort til caqo er et ihændehaverbevis, og uden personlig identifikation, hvilket betyder, at hvis du er så uheldig at miste det uanset årsag, kan det ikke spærres eller erstattes. caqo kan ikke identificere ejeren af kortet. Det betyder, at den person, som er i besiddelse af gavekortet, kan indløse det.

Betingelser ved levering og afhentning:

Betingelser ved levering til kantsten.

Når du køber din vare, kan du vælge at få den leveret til din bolig med caqo´s transportør. Det er dit ansvar, at den aftalte leveringsadresse og leveringstidspunktet er korrekt, og at du er hjemme i det aftalte tidsrum. Kan du ikke være hjemme, skal du kontakte vores Kundeservice senest 4 hverdage før den aftalte leveringsdato. Er vores chauffør ikke kommet inden for det aftalte tidsrum, skal du ligeledes meddele dette inden 24 timer til vores Kundeservice her.

Ændring af leveringsadresse eller – tidspunkt:

Ønsker du at ændre tidspunktet for en levering, bedes du kontakte vores Kundeservice. Ændring af leveringsadresse eller -tidspunkt skal ske senest 4 hverdage inden det aftalte leveringstidspunkt. Ved senere ændring er vi desværre nødt til at opkræve et nyt leveringsgebyr, og du må påregne ekstra leveringstid. Ved ændring vil du modtage en ny, opdateret ordrebekræftelse fra os.

Levering til kantsten – uden indbæring:

Dine møbler bliver leveret og placeret ved første dør i gadeplan eller ved første forhindring, der opstår på fragtmandens vej fra bilen til gadedøren. En forhindring kan eksempelvis være en trappe eller en smal port, som møblerne ikke kan komme igennem. Med denne leveringsform bliver dine møbler leveret usamlet og i emballage.

Kontrol af varen:

Hvis emballagen er beskadiget ved levering eller bærer synlige tegn på defekt, skal du kvittere for modtagelsen med forbehold for eventuelle skader på indholdet. Alternativt kan du nægte at modtage varen. Bliver transportskaden først konstateret senere, skal du reklamere hurtigst muligt og inden for rimelig tid.

Forgæves levering:

Hvis du ikke er hjemme på det aftalte leveringstidspunkt, tager vi din vare med retur til vores centrallager, og du må påregne ekstra leveringsgebyr og ekstra leveringstid for en evt. ny levering.

Betingelser ved levering med pakkepost:

Når du køber din vare, kan du vælge at få den leveret med pakkepost. Det er dit ansvar, at den aftalte leveringsadresse er korrekt, når ordren bliver oprettet. Opdager du en fejl i adressen, skal du hurtigst muligt kontakte vores Kundeservice på telefon 24911443 Er din pakke ikke ankommet til aftalt tid, skal du ligeledes kontakte Kundeservice.

Betingelser ved afhentning af varer:

Du bedes afhente din vare hurtigst muligt, efter du har modtaget en SMS/mail fra os om, at den er klar til afhentning.

Kontrol af varen:

Det er vigtigt, at du ved afhentning af varer hos caqo kontrollerer, at emballagen og varen er intakt. Når du underskriver accepterer du, at varen er i rette stand, og der kan ikke efterfølgende reklameres over transportskader. Du er selvfølgelig meget velkommen til at åbne emballagen og kontrollere varen, inden du forlader caqo.

Leveringsydelser:

Vi gør opmærksom på, at der er forskellige leveringsydelser, afhængig af om du køber hos caqo eller i vores webshop caqo.dk Vi leverer kun til adresser i Danmark på Sjælland, Fyn og Jylland Nedenstående leveringsydelser samt priser gælder således kun inden for Danmarks grænser, dvs. på Sjælland, Jylland, Fyn og brofaste øer. Gælder ikke på Bornholm, ikke brofaste øer i Danmark, Grønland og Færøerne. Det er vigtigt at lave en præcis aftale om levering i forbindelse med købet, da den evt. valgte leveringsydelse skal stå på ordren for at være gyldig.

Levering med pakkepost: fra 39 kr. Boligtilbehør (galleri, lamper, brugskunst og tekstiler) leveres med GLS fra kun 39 kr*. Vær opmærksom på, at det er GLS' generelle forretningsbetingelser for pakker, som gælder for din forsendelse. 

Levering til GLS pakkeshop: 39 kr. 

Levering til privatadresse: 55 kr.

*Bemærk: Enkelte produkter af mere skrøbelig karakter, som eksempelvis spejle, kan ikke leveres med GLS og må derfor leveres på anden vis, hvilket kan påføre ekstra leveringsomkostninger. Ved bestilling af de vedrørte varer vil den eksakte leveringsomkostning være angivet. Hvis du har bestilt mere end et produkt, kan din ordre muligvis splittes i flere leveringer, enten hvis varerne er for store eller tunge til at sendes samlet, eller hvis varerne kommer fra forskellige lagre. Vi kan ikke garantere, at leveringerne ankommer samme dag.

Levering til kantsten: 299 kr.

Dine møbler bliver leveret og placeret ved første dør i gadeplan eller ved første forhindring, der opstår på fragtmandens vej fra bilen til gadedøren. En forhindring kan eksempelvis være en trappe eller en smal port, som møblerne ikke kan komme igennem. Med denne leveringsform bliver dine møbler leveret usamlet og i emballage.

Levering direkte fra vores leveranører House Nordic:

2-3 hverdages levering ved varer som sendes med GLS. Advisering omkring levering/afhentning sendes pr mail eller sms.

3-9 hverdages levering ved varer som sendes med fragtmand. Ved bestilling senest søndag, vil levering forventeligt ske næstkommende torsdag, fragtfirma giver besked dagen før levering omkring forventet leveringstidspunkt.

#caqo på Instagram